ساير گواهينامه هاي ايزو

مشاوره ، پياده سازي و اخذ سيستم هاي مديريتي ISO

ساير گواهينامه هاي ايزو

۳۹۲ بازديد

ساير گواهينامه هاي ايزو

امروزه تفكر و ديد عموم جامعه از كلمه ISO فراتر رفته و با تمايل به مدرك گرايي به كلمه و عنوان گواهينامه ISO حساس شده است. در بين تمامي استانداردها ، استاندارد سيستم مديريت كيفيت كه همان ISO9001 است زبان زد همه شده است. علت اين موضوع اين است كهISO9001 يك استاندارد عمومي براي تمامي سازمان ها  و شركت ها و مجموعه ها با هر زمينه فعاليتي كه باشد ( اعم از توليدي ، خدماتي ، پروژه ايي ، بازرگاني و . . . ) است و كاربرد آن در هر سازماني به عنوان پيش نياز براي هر استاندارد ديگري است. جامعه دريافت كه كسب موفقيت جهت حضور مداوم در بازارهايملي ، منطقه اي و بينالمللي تحت تاثير رقابت هاي فشرده و افزايش عرضه بر تقاضا همواره به دو عامل اساسيكيفيت و قيمتبستگي دارد. گرچه عوامل مهم ديگري از جمله محيطزيست ، دوام ، ايمني ، خدمات بعد از فروش، به روز بودن و رضايتمشتريان را نيزنمي توان ناديده گرفت. لذا سيستم مديريت كيفيت به عنوان يك ابزار قدرتمند مورد استفاده قرار گرفت.

 

هر سازمان و شركتي با هر زمينه فعالتي تمايل دارد كه گواهينامه هاي تخصصي مربوط به صنعت خود را اخذ نمايد.به تعدادي از اين استاندارد ها قبلاً اشاره شد. به دليل حجم بالاي اين استاندارد ها كه در حال حاضر بالغ بر 19500مورد مي باشد ، قابل ارائه در اين متن نيستند. جهت رويت متن اين استاندارد ها يا بايستي از طرق زير اقدام كرد:

 

  1. از طريق سايت موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي

  2. از طريق سايت موسسه استاندارد جهاني (ISO)

  3. از طريق جستجو در اينترنت

 

گروه مهندسين مشاور آريانا به عنوان يكي از مراكز مشاوره در زمينه اخذ ساير گواهينامه هاي تخصصي آمادگي دارد تا به متقاضيان عزيز ارائه خدمت نمايد و كليه اطلاعات لازم در خصوص گواهينامه هاي مختص صنعت شما ، راهنمايي كند.

 

با ما در ارتباط باشيد . . .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.